jarig-geslaagd-afscheidsfeest! - Reisverslag uit Verrenbest, Nederland van Robin en Jill - WaarBenJij.nu jarig-geslaagd-afscheidsfeest! - Reisverslag uit Verrenbest, Nederland van Robin en Jill - WaarBenJij.nu

jarig-geslaagd-afscheidsfeest!

Blijf op de hoogte en volg Robin en Jill

21 September 2014 | Nederland, Verrenbest

Wauw! Wat een feestje!

We hebben een ontzettend leuke avond gehad, daar willen we jullie via deze weg nogmaals enorm voor bedanken.
Leuke kado's, lieve kaarten met mooie woorden waar we af en toe wel even een traantje bij weg hebben geveegd.
Ook veel talismannen, dus wij zijn behoorlijk gezegend tijdens onze reis.

24 september vertrekken we, om 17:50 met KLM richting Bangkok waar wij de eerste paar nachten doorbrengen. Hier gaan we ons visum regelen voor Vietnam, dat is de volgende halte: Hanoi. Vanaf daar is het nog een beetje een vraagteken maar we houden jullie op de hoogte!

Lieve mensen, allemaal kei en kei bedankt! We spreken jullie snel weer!

Liefs, Robin & Jill

• 21 September 2014 - 12:49

Dees :

heeee lieve jill en robin

bij deze wens ik jullie een super fijne reis ! veel genieten en goed op elkaar passen !

heeeel veeel groetjes en een top tijd voor jullie xxxxxxxxxx

• 21 September 2014 - 19:53

Tim:

hej robin

bijna de eerste!!!

veel plezier de komende maanden maak er een leuke tijd van.
    mocht je twijfelen iets te doen, bedenk dan: nog een keer ervoor terug komen is duurder!!!!
    succes en we houden je in de gaten vanuit Leiden!

veel plezier samen!!

tim cat roog en duuc

• 22 September 2014 - 11:01

Marianne En Bernard:

Hoi Robin en Jiill,

Een hele mooie en fijne tijd met elkaar.
    Geniet ervan!!!
    Ook wij blijven jullie volgen vanuit Leiderdorp.

ZORG goed voor elkaar!!
    Kusjes Bernard en Marianne

• 23 September 2014 - 11:19

Cherida:

Pfff....spannend...nog 1 dagje!! De zenuwen zullen nu vast wel komen. Wy kunnen niet wachten om alle geweldige verhalen van jullie mooie reis te gaan volgen. Heeeel veel plezier, geniet ervan en vooral, wees voorzichtig, Let goed op elkaar. Ik hoop dat dit voor jullie 'n super mooie onvergetelijke gebeurtenis gaat worden! Tot over 4 maandjes weer!! Liefs van ons XXX

• 23 September 2014 - 22:45

Sandra:

lieve meiden, heel veel plezier en geniet met volle teugen!!! wat een ervaring, Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja en Maleisie. Liefs mama/San xxx

• 24 September 2014 - 22:38

Mieke Bierkens:

Hallo Robin en Jill

Ik wens jullie een super super fijne tijd met z,n tweetjes,
    Probeer alles te noteren waarvan je denkt dat je t misschien gaat vergeten!
    Is fijn dat je straks , als jullie terug zijn, daar weer opnieuw aan kan denken!!
    Geniet Geniet en nog eens geniet
    Heel veel succes met jullie mooie reis
    Liefs Mieke Bierkens

• 25 September 2014 - 19:18

Paul:

Ha meiden!

eindelijk daar!!
    veel plezier daar
    (duur wel lang met de foto's), maar... we hebben (nog) geduld

groeten Paul/pap